مشاوره تلفنی, مشاوره شغلی

مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران

مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران

مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران خدماتی است که به شما در انتخاب مهم شغلی کمک می کند. این کار گاهی اوقات مشاوره شغلی نامیده می شود. این نوع هدایت می تواند به شما در شناسایی اهداف شغلی کمک کند. همچنین اقدامات لازم برای تحقق آن اهداف را انجام دهد. 

مشاوره شغلی به افراد کمک می کند تا افراد شناخت کافی نسبت به کار خود به دست بیاورند. یا به عبارتی میزان پتانسیل خود جهت انتخاب شغل و موفق شدن در آن شغل آگاه شوند. مرکز مشاوره شغلی به افراد این امکان را می دهد که فرد شغلی را جهت کسب و کار انتخاب کند که خستگی شغلی را به همراه نداشته باشد. برای کاهش زیان های ناشی از این بحران ها بهتر است از مشاورین و افراد خبره در این زمینه کمک بگیرید. با توجه به موقعیت اقتصادی فعلی، بسیاری از مشاغل در صحنه خطر قرار گرفته اند. این بحران ها، متوجه کسب و کار های قدیمی شده است. 

مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران 

مشاوره شغلی تلفنی به شما کمک می کند که از تحصیلات، حرفه و زندگی خود بیرون بیایید و بدانید چه کسی هستید و چه چیز هایی را می خواهید. فردی باشید که در مورد افکار، ایده ها، احساسات و نگرانی هایی که در مورد کار و انتخاب های تحصیلی شما وجود دارد صحبت کنید. به شما کمک می کند تا تفکرات و احساسات خود را سازماندهی کنید. به شما کمک می کند عوامل اثر گذار بر رشد حرفه ای خود را شناسایی کرده و در ارزیابی منافع، توانایی ها و ارزش های خود موفق باشید. 

مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران به شما کمک می کند منابع اطلاعات حرفه ای را پیدا کنید. برای تعیین مراحل بعدی و ایجاد یک برنامه برای دستیابی به اهداف خود به شما کمک می کند. مشاور شغلی نمی خواهد به شما بگوید چه کاری باید انجام دهید، یا به شما بگوید چه چیزی باید در مورد شما مهم باشد. 

چه کسی نیاز به مشاوره شغلی تلفنی دارد؟ 

از آنجا که گسترش حرفه ای یک فرایند همیشگی است. مشاوره شغلی می تواند برای هر کسی، از جمله فارغ التحصیلان، جوانان و سالمندان مناسب باشد. هر چه زودتر تصمیمات اساسی و مهم در مورد آینده شروع می شود پس بهتر است آماده تر باشید. 

الزامیت مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران 

فرآیند جستجو برای شغل بیشتر پس از پایان تحصیلات دانشگاهی آغاز می شود. البته در دیدگاه دقیق تر لازم است افراد با ذهنی باز تر با این موضوع برخورد کنند. حتی پیش از پایان تحصیلات در رابطه با کسب و کار های مرتبط با دانشی که دارند تحقیق کنند. مشاوره شغلی تلفنی در این موقعیت فرد را در جهت استعداد ها، توانایی ها و مهارت هایش قرار می دهد. باید بدانید هدف از مشاوره شغلی این نیست که در همین لحظه بدانید باید چه کاری را شروع کنید بلکه قرار است شغل موفقی را پیدا کنید. در طی آن دانش و مهارت بیشتری کسب کنید و موقعیت های مهم و بزرگی در آینده زندگی خود بسازید. 

مشاوره شغلی تلفنی برای شروع کسب و کار 

همیشه شروع سخت است. راه اندازی کسب و کار، یکی از چالش هایی است که در پیش روی افراد جامعه به خصوص قشر جوان قرار دارد. گر چه آرزوی داشتن یک کسب و کار پر درآمد و موفق، وسوسه انگیز و گیرا است اما داشتن یک آرزو، به تنهایی تضمینی برای موفقیت نیست. یک اشتباه کوچک در شروع کسب و کار می تواند زندگی و سرمایه تان را تا مرز نابودی بکشاند و همه تلاش شما را به راحتی بر باد دهد. 

 مشاوره تلفنی شغلی به معنی دریافت کمک چیره دستانه و کسب اطلاعات لازم از افرادی است، که صاحب مهارت و دانش در زمینه ای خاص هستند. مشاوره شغلی یکی از انواع مشاوره، راهنمایی و دریافت اطلاعات محسوب می شود. در هر جای از سرزمین باشید اگر نیاز دارید کسب و کاری را راه اندازی کنید، به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع، از افراد کارشناس خبره مشاوره و راهنمایی بگیرید. 

طرح های راهنمایی مشاوره شغلی 

مشاوره شغلی به شما می گوید چگونه و با استفاده از چه راهکار هایی می توانید از رقیب های بازار سبقت بگیرید. چه راهبرد هایی می تواند سهم بازار را به نفع کسب و کار های سازمان شما افزایش دهد؟ مشاوره شغلی به شما روش کار هایی را ارائه می کند که می تواند به وفادار سازی بیشتر مشتری کمک کند. از دیگر وظایف مشاوره شغلی ارائه برنامه های سودمند برای جلوگیری از کاهش هزینه های اولیه، ارائه راهکار هایی که به افزایش درآمد می انجامد است. مشاوره شغلی همچنین درباره مدیریت شبکه های اجتماعی و موارد دیگر که قطعا برای کسب و کار شما سودمند خواهد بود راهنمایی تان می کند. 

مراحل مشاوره شغلی 

احتمالا شما هم در زندگی افرادی را دیده اید که چند بار شغل خود را تغییر داده اند اما با گذشت سال ها هنوز به نتیجه ای نرسیده اند. یافتن شغل مناسب یکی از مشکلاتی است که تقریبا همه ی مردم با آن روبرو می شوند. مشاوره شغلی تلفنی در جنوب تهران در ابتدا با بررسی اولیه از فرد و مشخص شده اهداف مراجعه کننده کمک می کند تا فرد از اهداف شغلی خود آگاه شود. سپس در صورت نیاز با استعداد یابی و سنجش هوش اهداف فردی در زمینه شغل را با مهارت های فرد مقایسه می کند.  

برآیند های انتخاب اشتباه در شغل 

گاهی ممکن است فکر کنید اگر هم در مسیر انتخاب شغل اشتباه کنید. سریع می توانید تغییر مسیر دهید و وارد شغل دیگری شوید، اما به این راحتی که فکر می کنید نیست. ضروری است بدانید که اولا شرایط کنونی جامعه به گونه ای است که فرصت های شغلی نسبت به تعداد افراد جویای کار هیچ هماهنگی ندارد. در ضمن شما با صرف وقت و هزینه به یک مسیر شغلی وارد می شوید . معلوم نیست چه مقدار زمان لازم است تا دوباره شغلی مناسب با درآمد قابل قبول پیدا کنید. تا آن زمان به ناچار باید کاری را که به آن علاقه ندارید ادامه دهید. چنانچه در آن نقش شغلی خود کارآزموده نباشید در مدت زمانی که مشغول به آن کار هستید دچار خستگی شغلی خواهید شد. 

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با بهترین و با تجربه ترین مشاورین روانشناس مرکز مشاوره فراز، ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کنید. در صورت درخواست مشاوره تلفنی می توانید با شماره های 02122640332 ، 02122612304 ، 02188672553 ، 09371178718 تماس برقرار نمایید. 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *