مشاوره تحصیلی

مشاوره کنکور خوب

مشاوره کنکور خوب

کنکور سراسری یکی از مسئله های مهم است که ذهن داوطلبان و خانواده های آن ها را به خود مشغول کرده است. از این رو هر فردی به دنبال راهی است که بتواند به بهترین شکل ممکن به هدف خود برسد. امکان دریافت بهترین مشاوره کنکور خوب به صورت تلفنی یا حضوری با کمترین هزینه برای این عزیزان فراهم شده است. دریافت مشاوره با توجه به اهمیت آزمون ورودی دانشگاه ها و همین طور دشوار بودن این آزمون، برای هر داوطلب از واجبات است. چه افراد بسیاری بوده اند که در طول سال های قبل، با دریافت مشاوره کنکور در ردیف رتبه های برتر قرار گرفته اند و پیشرفت و پیروزی را از آن خود کرده اند. 

در زمان دریافت انواع مشاوره تحصیلی باید به هزینه مشاوره نیز توجه داشت. به دنبال مرکزی بود که بهترین هزینه را به شما پیشنهاد کند. با دریافت بهترین مشاوره کنکور خوب می توانید در کنکور سراسری به قبولی تضمینی برسید. 

تاثیر استفاده از مشاوره کنکور 

شاید این پرسش مهم از ذهن شما هم عبور کند که دریافت مشاوره کنکور خوب از مشاور خصوصی یا ده مشاور عالی کنکور برای داوطلبان آزمون سراسری چه اهمیتی دارد. چرا باید از این مشاوره کنکوراستفاده کنند. زمانی که داوطلبی قصد شرکت در کنکور را دارد لزوما باید با موارد و نکات مهمی نیز آگاهی لازم را پیدا کند. به طور مثال باید بداند که چه منابعی را باید برای مطالعه انتخاب کند و کدام یک بهترین هستند. 

همچنین، با توجه به کمبود زمان برای درس خواندن باید بداند که کدام یک از روش های مطالعه برای او بهترین هستند. حتی در رابطه با انواع روش های نکته خوانی نیز اطلاعاتی را بدست آورد. اینجا است که نقش مشاوره و دریافت مشاوره کنکور از ده مشاوره برتر کنکور آن هم با مناسب ترین هزینه تاثیری بسیار شگفتی برای هر یک از داوطلبان متمایل به شرکت در انواع گروه های آزمایشی پیدا می کند. 

از آن جایی که کنکور از مهم ترین و حیاتی ترین آزمون هایی است. هر فرد ممکن است در طول زندگی خود در آن شرکت کند از این رو مشاوری که خدمات مشاوره کنکور را با بهترین هزینه به شما ارائه دهد، باید از ویژگی های خاصی برخوردار باشد. بتواند قبولی شما را در این آزمون مهم تضمین کند و استرس شما را در این رابطه برطرف سازد. 

حتما می پرسید این مشاور خصوصی کنکور که البته بهتر است از میان ده مشاور برتر کنکور انتخاب شود الزاما از چه ویژگی هایی برخوردار باشد. بتوان او را بهترین نامید و در زمینه ارائه انواع خدمات مشاوره  آن هم با پرداخت بهترین قیمت به او تکیه کرد.

خصوصیت های مشاوره خوب

  • مشاور باید مهربان و با محبت باشد.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که می توان برای تیم مشاوره در نظر گرفت. برخورد دلسوزانه او با داوطلبان است. زیرا در صورت داشتن برخوردی نامناسب و بسیار سرد و خشک با داوطلب کنکور، وی پس از مدتی دیگر تمایل چندانی به دریافت خدمات مشاوره کنکور از مشاوره حتی در صورت پرداخت مناسب ترین هزینه مشاوره کنکور را ندارد. 

  • به ضعف های درسی شما پی ببرد.

یکی دیگر از ویژگی های مهم یک تیم مشاوره خوب که می توان به آن اشاره کرد. شناخت وی در رابطه با نقاط ضعف شما در انواع دروس است. با شناخت این نقاط ضعف در جلسات یک تیم مشاوره کنکور ماهر می توانید برای رفع آن ها اقدامات لازم را انجام دهید. بهترین درصد ها را در دروس مختلف از آن خود کنید.

  • شما را با شگرد رسیدن به موفقیت آشنا کند.

یک مشاور خصوصی کنکور باید بتواند راه رسیدن به پیشرفت و موفقیت را به شما نشان دهد. در این راه همراه خوبی برایتان باشد. فردی که بتواند شما را با بهترین و اصولی ترین روش های درس خواندن آشنا کند. راهکار های لازم برای قبولی از جمله شرکت در بهترین کلاس های آمادگی کنکور، مطالعه معتبرترین منابع و کتب کمک درسی و… را به شما ارائه کند. 

  • به طور مرتب پیگیر درس خواندن و روند پیشرفت شما باشد.

از مهم ترین خصوصیت های مطرح شده برای تیم مشاوره کنکور، پیگیر بودن مدام آن ها در رابطه با درس خواندن و روند پیشرفت شما دوستان عزیز است. اگر مشاور خصوصی کنکور، پیگیر کار شما و برگزاری منظم و مرتب جلسات مشاوره کنکور نباشد شما هم بعد از مدتی انگیزه خود را از دست می دهید. مانند سابق درس نمی خوانید. نتیجه هم که چیزی به جز قبول نشدن در رشته و  دانشگاه مورد علاقه نیست. 

وظایف مشاوره کنکور  

  • از طریق مشاوره ی تحصیلی می توان توانایی ها و نیز محدودیت های دانش آموزان را شناخت و از امکانات موجود حداکثر استفاده را به عمل آورد. مشاوره کنکور، می تواند با شناسایی دقیق استعداد ها و مهارت های دانش آموزان آن ها را به سوی رشته ی تحصیلی و دانشگاه مناسب راهنمایی کند. 
  • مشاوره کنکور خوب باید با معلم، خانواده و مسئولان مدرسه در جهت برطرف کردن مشکلات تحصیلی، خانوادگی، روانی و تامین ثبات عاطفی افراد در رابطه باشد. 
  • مشاور کنکور باید جلساتی را با خانواده های دانش آموزان برپا کرده و در خصوص مسائل و مشکلات خانوادگی که بر مطالعه ی شخصی تاثیر دارد. بحث و گفتگو کرده و شرایط را برای دانش آموزان فراهم سازد. 
  • مشاور کنکور باید در جهت حل مشکلات دانش آموزان کوشا باشد. باید با خانواده داوطلبین هم رابطه ای دوستانه ایجاد کند. داوطلب کنکور در فضای خانه و کنار خانواده به مطالعه می پردازد. از این جهت، جو حاکم بر خانواده و وظایف والدین در این زمینه بسیار تاثیر گذار است.  

 

شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز با بهترین و با تجربه ترین مشاورین روانشناس مرکز مشاوره فراز، ارتباط مستقیم تلفنی برقرار کنید. در صورت درخواست مشاوره تلفنی می توانید با شماره های 02122612303 ، 02122612304 ، 02188672553 ، 09371178718 ، تماس برقرار نمایید. 

 

 

امتیاز دهید

5 دیدگاه برای “مشاوره کنکور خوب

  1. خورشید گفت:

    محتواتون خیلی کاربردی بود.

    1. استادان سیستم دو گفت:

      متشکریم از نظر شما

  2. saleh گفت:

    خیلی تاثیر گذار بود،لطفا مطالب بیشتری بذارید.

    1. استادان سیستم دو گفت:

      خیلی ممنون از نظرتون خوشحالیم که محتوا رو پسندیدید.

  3. زینب گفت:

    خیلی مفید بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *