مشاوره تلفنی, مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی در تهران

مشاوره خانواده تلفنی در تهران

مشاوره خانواده تلفنی در تهران

مشاوره خانواده تلفنی در تهران چیست؟ گاهی اوقات ما برای سلامت روان یا چالش های زندگی خود به کمک نیاز داریم و تصمیم می گیریم با یک روانشناس صحبت کنیم. با این حال، تعیین قرار ملاقات، یافتن زمانی در روز برای رفت و آمد به کلینیک یا مطب آن‌ها و پرداخت صدها دلار در هر جلسه، درمان حضوری را به یک دردسر تبدیل می‌کند. خوشبختانه، گزینه های راه دور بیشتری از جمله درمان تلفنی در دسترس هستند.

مشاوره خانواده تلفنی در تهران، می‌تواند به شما در مورد مسائل و نگرانی‌های مشابهی که با یک درمانگر مجاز در درمان سنتی رسیدگی می‌کنید، کمک کند. به عنوان مثال، مشاوره تلفنی می‌تواند به رویدادهای محل کار، مسائل مربوط به خانواده، مدیریت دارو، مسائل مربوط به روابط، یا حتی اتفاقات کاملاً تصادفی که می‌تواند باعث ایجاد احساس اضطراب یا افسردگی در شما شود کمک کند. اگر این مشکل مکرر در زندگی شماست، در مورد خدمات مشاوره تلفنی آنلاین یا مربی زندگی تحقیق کنید.

وقتی در درمان آنلاین شرکت می‌کنید، می‌توانید با درمانگران دارای مجوز در جلسات ویدیویی زنده، تلفنی، از طریق ایمیل یا پیام‌رسانی نامحدود صحبت کنید. مشاوره آنلاین خدمات مشابهی را برای گفتگو درمانی فردی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج و خانواده درمانی ارائه می دهد، به جز اینکه به جای اینکه مجبور باشید به مطب درمانی بروید، می توانید به صورت آنلاین درمان شوید. در این مقاله در مورد چگونگی دریافت مشاوره تلفنی در زمان و مکان مورد نیاز صحبت می کنیم. بیایید با صحبت در مورد آنچه که خدمات مشاوره تلفنی می تواند برای شما انجام دهد شروع کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی به سادگی با درمانگر، مشاور، روانشناس یا مربی زندگی خود از طریق تلفن کار می کند.

اگر به دنبال مشاوره فردی، زوج درمانی، روان درمانی یا شکل دیگری از درمان هستید، می توانید به جای استفاده از روش های درمانی سنتی، که اغلب به عنوان درمان حضوری از آن یاد می شود، از طریق تلفن با مشاور خود ملاقات کنید.

این شکل از مشاوره یکی از چندین گزینه درمانی آنلاین است. یکی دیگر از گزینه های رایج و موثر مشاوره آنلاین، مشاوره ویدیویی است. در مشاوره تصویری، شما با مشاور خود در جلسات ویدیویی ملاقات می کنید. مشاوره تلفنی و ویدئو کنفرانس هر دو ابزار موثری برای کار با یک متخصص سلامت روان هستند.

مشاوره خانواده تلفنی در تهران، نهایت راحتی و آسایش را در مشاوره ارائه می دهد. رفت و آمد به مطب درمان را حذف می کند و به شما امکان می دهد تا از خانه راحت در قرار ملاقات خود شرکت کنید.

یک جلسه مشاوره تلفنی چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

فقط به این دلیل که رویدادها همیشه تحت کنترل شما نیستند، به این معنی نیست که باید احساسی را که آنها در شما ایجاد می کنند را بپذیرید. صحبت با یک درمانگر مجاز، چه به صورت حضوری یا تلفنی، می تواند به شما کمک کند تا درد عاطفی خود را کاهش دهید و راه حل یا پذیرش موقعیت هایی را که در آن تجربه می کنید بیابید.

درمان آنلاین، تلفنی یا از راه دور بخشی از حوزه وسیع تر روانپزشکی از راه دور است. این خدمات حمایتی بهداشت روان مبتنی بر راه دور می تواند شامل عناصری مانند چت متنی یا کنفرانس ویدیویی برای مشاوره آنلاین باشد. درمان آنلاین، ویدئو درمانی زنده و مشاوره تلفنی برای همه در دسترس است، نه تنها کسانی که مشکلات جدی سلامت روانی مانند اضطراب مزمن یا افسردگی بالینی را تجربه می کنند.

اشتراک در خدمات تلفن، ایمیل و پیام درمانی بسیار ارزان است (و در برخی موارد حتی رایگان). خدمات درمانی رایگان ازدواج و زوج درمانی به صورت خدمات و مشاوره تماس رایگان با درمانگر مجاز در دسترس است.

استفاده از مشاوره خانواده تلفنی در تهران، به شما امکان می دهد در هر زمانی از شبانه روز به یک درمانگر واجد شرایط و دارای مجوز دسترسی داشته باشید. هر زمان که به یک تکه سنگی برخورد کردید و به مشاوره عینی، حمایت و شخصی نیاز داشتید که بتواند دیدگاه کمی در مورد رویدادهای زندگی ارائه دهد، آنها در کنار شما خواهند بود.

به طور معمول، شما به یک درمانگر خاص منصوب می شوید که پیشرفت و سابقه شما را پیگیری می کند. اگر اولین متخصص بهداشت روانی که با او در تماس هستید به هر دلیلی مناسب شما نیست، درخواست یک مشاور دیگر مشکلی ندارد.

دلایل استفاده از مشاوره خانواده تلفنی در تهران:

  • نمی توانید یک مشاور یا درمانگر واجد شرایط در این نزدیکی پیدا کنید
  • از ملاقات حضوری با یک مشاور یا درمانگر احساس راحتی نکنید
  • نیاز دارید یا ترجیح می دهید از خانه در قرار ملاقات خود شرکت کنید

اگر به دنبال خدمات مشاوره آنلاین هستید، امیدواریم فرصت های مشاوره تلفنی ما پاسخگوی نیازهای شما باشد و به شما کمک کند خدمات بهداشت روانی مناسبی را تضمین کنید.

مشاوره خانواده تلفنی در تهران چگونه کار می کند؟

اگر تصمیم دارید مشاوره تلفنی را دنبال کنید، مشاور، درمانگر، روانشناس یا مربی زندگی شما به سادگی در زمان جلسه با شما تماس می گیرد. فقط مطمئن شوید که شماره تلفن دقیق را به ارائه دهنده خود داده اید، خدمات دارید و آماده پاسخگویی به تماس او در زمان قرار برنامه ریزی شده هستید!

جلسات ویدئو کنفرانس مشابه هستند، فقط به جای پاسخ دادن به تماس ارائه دهنده خود در زمان قرار ملاقات، روی یک پیوند وب ساده کلیک می کنید که در آن می توانید از طریق چت تصویری با ارائه دهنده خود ارتباط برقرار کنید. اگر به ویژگی تعامل چهره به چهره در مشاوره حضوری اهمیت می دهید، مشاوره کنفرانس ویدئویی ممکن است گزینه مشاوره آنلاین مناسبی برای شما باشد.

تیم فراز مشاور سال هاست که خدمات مشاوره درمانی آنلاین از جمله مشاوره تلفنی را ارائه می دهد. چرا؟ زیرا می دانیم که مشاوره تلفنی راه حل بسیاری از مشکلاتی است که افراد در پیگیری یا دریافت خدمات سلامت روان با آن مواجه می شوند.

برای مثال، آنها ممکن است نتوانند درمانگر یا مشاوری را در منطقه خود بیابند که برای مسائل خاص سلامت روانی آنها خدمات ارائه می دهد. یا رفت و آمد آنها به مشاوره هر هفته باعث شده است که آنها بیش از چند بار در جلسه خود تاخیر داشته باشند. دیگران ممکن است به سادگی از صحبت کردن با یک مشاور، درمانگر، روانشناس یا مربی احساس ناراحتی کنند.

خوشبختانه، درمان آنلاین به مشتریان این امکان را می دهد تا ارائه دهنده ای را پیدا کنند که نیازهای خاص آنها را برآورده کند. همچنین به مشتریان این امکان را می دهد که هر هفته در جلسات خود بدون هیچ زحمتی رفت و آمد شرکت کنند و به آنها این امکان را می دهد که در مورد موضوعات دشوار با مشاور خود صحبت کنند.

چرا مشاوره تلفنی ممکن است برای شما مناسب باشد؟

در حالی که بسیاری از مزایای درمان از طریق تلفن، ایمیل و پیام‌رسانی همان مزایایی است که از جلسات حضوری با درمانگران مجاز یا خانواده‌درمانگران دریافت می‌کنید، مزایایی وجود دارد که فقط از طریق این گزینه یا گزینه‌های مشابه می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید. مثل مشاوره آنلاین.

مشاوره تلفنی می تواند به غلبه بر انگ درمان کمک کند

یک انگ اجتماعی وجود دارد که بیماری روانی و سلامت روان را احاطه کرده است. افراد زیادی در جامعه نظرات نادرستی در مورد کسانی که با چالش های سلامت روان دست و پنجه نرم می کنند، تشکیل داده اند. این می‌تواند افرادی را که با چالش‌های سلامت روان مواجه هستند از جستجوی آشکار کمکی که نیاز دارند منصرف کند.

هنگامی که افراد می توانند از خدمات مشاوره تلفنی، ایمیل و پیام رسانی استفاده کنند، مجبور نیستند به دفتر مراجعه کنند و با دیگران در مورد قرار ملاقات خود با خبر شوند. تله درمانی بسیار خصوصی تر است، به این معنی که احتمال کمتری دارد که دیگران متوجه شوند.

دسترسی به مشاوره خانواده تلفنی در تهران آسان است

اکثر مردم این روزها به راحتی به تماس نامحدود دسترسی دارند. با این حال، همه افراد به دلایل مختلف به راحتی به حضور در نشستن رو در رو با یک درمانگر دسترسی ندارند. برخی از دلایلی که افراد نمی توانند در مطب خود به مشاور مراجعه کنند عبارتند از:

  • معلولیت های جسمی
  • دسترسی به وسایل حمل و نقل وجود ندارد
  • برنامه های شلوغ
  • اضطراب اجتماعی

اما با مشاوره تلفنی نیازی به خروج از منزل نیست. درعوض، مردم می‌توانند بدون برخواستن از کاناپه، کمک مورد نیاز خود را دریافت کنند.

ممکن است مراجعه به یک درمانگر برای قرارهای منظم دشوار باشد. چیزی که این کار را سخت تر می کند این است که بسیاری از درمانگران حضوری فقط از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر کار می کنند. بنابراین بسیاری از افراد شاغل نمی توانند بدون مرخصی از محل کار، قرار ملاقات بگذارند. با چنین بازه زمانی محدودی برای دسترسی به مراقبت های بهداشت روانی، جای تعجب نیست که بسیاری از مردم از آن چشم پوشی کنند.

با این حال، خدمات درمانی آنلاین و مشاوره تلفنی معمولاً بسیار انعطاف پذیرتر هستند. این خدمات به هزاران درمانگر در سراسر کشور (یا حتی جهان) دسترسی دارند و همه آنها برنامه های کاری مختلفی دارند. بنابراین، این بدان معناست که احتمال بیشتری وجود دارد که یک درمانگر را پیدا کنید که بتواند با برنامه پرشتاب شما کار کند.

شما می توانید از هر کجا با یک مشاور صحبت کنید

مشاوره خانواده تلفنی در تهران نه تنها با برنامه شما منعطف تر است، بلکه به شما امکان می دهد مراقبت های بهداشت روانی را از هر کجا دریافت کنید. این بدان معناست که می توانید در زمان استراحت ناهار در محل کار یا در ساحل در حالی که در تعطیلات با خانواده خود هستید، در ماشین خود بنشینید. در لحظاتی که بیشترین نیاز را دارید به کمک دسترسی دارید.

مقرون به صرفه تر است: درمان یک تماس است

جلسات حضوری، به ویژه جلسات خصوصی، ممکن است گران باشد. پرداخت هزینه خدمات مشاوره تلفنی، ایمیل یا پیام رسانی بسیار مقرون به صرفه تر است، که می تواند به شما این شانس را بدهد که کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید. وقتی مجبور هستید برای هر قرار ملاقات صدها دلار بپردازید، ممکن است دلسرد کننده باشد زیرا ممکن است فقط بتوانید تعداد محدودی قرار ملاقات را بپردازید. با این حال، با یک گزینه مقرون به صرفه تر، می توانید هر بار که به آن نیاز دارید، کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 مزایای اضافی تلفن درمانی

ممکن است تعجب کنید که چرا برخی از ارائه دهندگان سلامت روان و روانشناسان واجد شرایط ترجیح می دهند به جای اجاره دفتر برای ارائه خدمات خود، به صورت آنلاین کار کنند. خوب، درست مانند سایر افراد، متخصصان سلامت روان نیز بچه دارند، بازنشسته هستند یا ترجیح می دهند به دلایل دیگر در خانه کار کنند.

روانپزشکی از راه دور به آنها آزادی انجام این کار را می دهد و در عین حال خدمات ارزشمندی را به نیازمندان ارائه می دهد. بنابراین، این خدمات درمانی نه تنها برای بیماران بلکه برای درمانگران نیز مفید است.

آیا مشاوره تلفنی موثر است؟

با افزایش محبوبیت مشاوره خانواده تلفنی در تهران، تحقیقات بیشتری برای کشف و درک اثربخشی مشاوره تلفنی در حال انجام است. با توجه به تمام این تحقیقات که در زمینه مشاوره تلفنی انجام شده است، گزینه موثری برای درمان:

  • بیماری های روانی مانند افسردگی، اضطراب، اختلال سوء مصرف مواد و اختلال استرس پس از سانحه (PTSD)
  • سایر چالش‌های زندگی مانند استرس، اعتماد به نفس پایین، مسائل مربوط به رابطه، آسیب‌های روحی، عدم موفقیت شغلی و موارد دیگر است.

بنابراین، اگر به دنبال درمان افسردگی، زوج درمانی، مشاوره ازدواج، تروما درمانی، مشاوره مدیریت استرس یا شکل دیگری از درمان هستید، مشاوره تلفنی یک گزینه عالی است.

می توانید یک درمانگر یا مشاور با مهارت های مناسب برای رفع نیازهای خاص خود بیابید و از طریق تلفن مشاوره دریافت کنید.

علاوه بر این، گزینه‌های درمانی آنلاین و تلفنی معمولاً به شما دسترسی بیشتری نسبت به درمان سنتی به درمانگر خود می‌دهند. به عنوان مثال، برای هزینه های اضافی ممکن است بتوانید چندین بار در هفته با درمانگر خود تماس بگیرید، یا ممکن است یک گزینه پیام متنی رایگان 24/7 داشته باشید، بنابراین می توانید هر زمان که نیاز داشتید با درمانگر خود تماس بگیرید.

جمع بندی

شواهد نشان می دهد که پلتفرم های درمانی پیشرفته با گوشی های هوشمند می توانند به رفع علائم طیف گسترده ای از نگرانی های سلامت روان کمک کنند. در یک مطالعه جامع، محققان اثربخشی و دسترسی به درمان‌های تلفن همراه را بررسی کردند و دریافتند که مشاوره تلفنی می‌تواند شکل مفیدی از درمان باشد. این گزارش کاربردهای درمان پیشرفته با گوشی هوشمند را برای تعدادی از اختلالات سلامت روان از جمله اسکیزوفرنی، اختلال مصرف مواد و اختلال دوقطبی ارزیابی کرد و نتیجه گرفت که مزایای این منابع گسترده است. این یافته‌ها با یافته‌های تعدادی از مطالعات دیگر، از جمله گزارش‌هایی در مورد سودمندی درمان تلفن همراه در مواجهه با افسردگی، اضطراب و تعدادی دیگر از مسائل سلامت روان مطابقت دارد.

همچنین انواع مختلفی از درمان ها به صورت آنلاین برای شما در دسترس است، مانند مشاوره نوجوان، مشاوره غرور، درمان شناختی رفتاری، فرد درمانی و موارد دیگر.

شما درصورت نیاز به خدمات مشاوره خانواده تلفنی در تهران، می توانید از مشاوران متخصص و مجرب مرکز مشاوره فراز به صورت حضوری، تلفنی و یا تماس تصویری مشاوره دریافت کنید. برای گرفتن وقت و هماهنگی با شماره تلفن همراه  09371178718   و یا شماره های تلفن 02122640332 و 02188672553 تماس بگیرید.

 

امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *